вторник, 14 април 2009 г.

Малко зрънце магия..

Ще пиша за футбол..много от вас знаят че симпатизирам на Манчестър Юнайтед , и все пак няма да пиша за тях. Няма да пиша за Интер , Херта , Ботев или някой друг от любимите ми отбори..ще пиша за Ливърпул и Челси. Да правилно сте прочели.. Двата отбора ми върнаха вярата в красивият футбол в Шампионската лига . Четвъртфинал с такъв интезитет не съм виждал от години . 4-4 беше най-малкото.. Тая топка откъде и да я ритнеха влизаше . Предишните им двубой почти без изключение са били адски скучни за неутралният зрител..
Този обаче успя да ме накара и аз да гледам с интерес , да викам и да се ядосвам..за това може би доприносеха и някой и друг фен на Ливърпул с който коментирах мача но... Това не променя великият спектакъл който видяхме.. Е сега чакаме още такива мачове... И финал Манчестър-Челси / отново , Шопов , дръж се / :D

2 коментара:

Charlotte каза...

Наистина беше велик мач,ужасен да,но велик...

Анонимен каза...

Не, без Челси на финал! Няма да издържат втора вербална храна с такъв интензитет от моя страна... След единствения им финал половината отбор остана импотентен от псуване. Колкото по-рано отпаднат, толкова по-добре. Както съм казвал винаги - измислени отбори нямат право да взимат тази купа.