неделя, 13 ноември 2011 г.

Пфу

~And you take my hand
And it feels like home~

Отворих си блога..то тука паяжини хванало , 1-2 нови цивилизации беше развило , точно като под дивана ми . Нямам муза да творя нещо напоследък , всичко което съм пробвал да напиша беше ужасно пошло , трудно смилаено и неразбираемо дори от самият мен . Нека речем че може би такъв период ме беше хванал , слагайки малко ред във всичко около мен , мога да седна и да напопиша някой смислени неща , може и да не седна де никой няма как да знае със сигурност . Може би сещам защо не пишех тук , търсенето на хората около мен или може би как аз се пречупвам през тях ми отнемаше много време , или може би аз самият не се приемах такъв какъвто бях . Е предполагам че сега е момента за фразата на Йода "Meditate , on this i will"

~We both understand
It's where we belong~

Няма коментари: