сряда, 25 март 2009 г.

Е то в тоя пек..

Тва време е като крава в мензис..Ония ден сняг , после слънце , днес дъжд.. Вчера 20 градуса , днес 2.. Ай излизам с 2 чифта дрехи едните в раницата..знам ли вече какво ще ми се стовари на главата . Не знам дали точно за това го пиша този пост..или за бурята от противоречиви чуста в главата ми .
ВНИМАНИЕ СЛЕДВАЩИЯТ ТЕКСТ ВОДИ ДО МОЗЪЧНИ ПОРАЖЕНИЯ
Просто имам чуството че адски малко хора ме разбират..че адски малко хора си зачитат принципите , пък аз бидейки човек който ги следва почти неотстъпно и.. А бе странно е . Не знам наистина все едно имам пюре вместо мозък в момента..а странното е че по принцип нямам мозък xD А бе пак стигнах до проблема че сам не разбрах какво искам точно да изразя..но някак си бурята се изстреля от дясното ушо..
п.п Ако някой иска да ме посъветва кво е времето утре , да си сподели по скайп

2 коментара:

Neeyla каза...

Не е като в рамките на 3 часа да пече адското слънце и да се носиш по къси ръкави, после да те забрули снежна буря, после да повали малко дъждец и накрая пак да пекне слънце... получавам колики като трябва да излизам тия дни...

Unknown каза...

Ммммм във Свищов пък е супер яко сега - гледам навънка 'ем мъгла, 'ем слънце свети. Мъглата пречи да различиш нещо на 10-15 метра от теб, а пък слънцето така блести, че съвсем се отказваш да гледаш... Ако сложиш тъмни цайси - максимум да се забиеш в съседния блок, щото се не види... Красота :))