петък, 12 юни 2009 г.

Клавиатурено чудовище..

Стоя си аз гледам филм..и тръгвам да пиша на един приятел , и клавиатурата ми се ебава от вчера с мен . И реших да я отворя и изчистя , понеже съм оправен младеж. Ква я мислех , ква излезе тя .. Нападна ме нещо ебаси . Със сигурност имаше 4 ноздри но само 1 нос , и беше обвито във броня от слънчогледени люспи . Отгоре на сичко беше захапало фас?! С ква логика съм имал фас в клавиатурата , и то разполовен не знам. Имаше и коса! Как толкова много моя коса е паднала върху окаяната клавиатура идея си нямам о.0 . Беше се въоражило и с : шоколад , нещо друго което не разпознах , беше поливано с водка,кола , бира , уиски и какво ли още не . И ми викаше "МАМА" , звучеше точно като мечок с отрязани топки . Ебал съм го , сега поне клавиатурата ми е чиста , а "То" май живее под дивана :D

4 коментара:

Neeyla каза...

Хаха, извода е или да си чистиш клавиатурата по-често, или изобщо да не я чистиш. xD

Charlotte каза...

Ето такъв домашен любимец искам!

Unknown каза...

Изведи някой път малкия на разходка, да се похвалиш с него :)
И твоя пост ме подсети, че ако ще се чисти, то трябва да се прави преди новопоявилите се форми на живот да са измислили колелото...
Пратчет FTW!

Will каза...

Това звучи като доста симпатично животинче, има си косичка, люспи, фас .. пълен комплект xD