четвъртък, 13 август 2009 г.

Лято е..

Това ми е оправданието че си заебах блога , като старо трабантче на автоморга. Иначе баси , що сички си идват лятото , не може ли да си идват поетапно през години , ще им дам график на черният ми дроб , и финансова разпечатка , как за 3 месеца лятото , харча г/д колкото за 9 . FAIL . И си мисля , защо всичко живо иска да му работиш все едно си бог , а ти плаща все едно си костенурка с особено бавни рефлекси. И народа се изпляска и от нямане кво да прави , ходи на забележете внимателно : Уроци по икебана. И се кефят отгоре на сичко , като наркоман на чиста спринцовка. А да , откъде толкова наркомани изведнъж да го еба , сега това ли е модерното да пукнеш на 22 от свръх-доза .. Аз ви казвам нещо от жегата ще е и от лиспата на въздух . Да зарибих се да чета за световни конспирации / конспиратор е човек който спира коне , бел.авт / , извънземни и 2012 . Ша си умрем. Ама поне ще съм само на 25 , ще съм някъв такъв красив труп , ще ме сложат в извънземен музей , да показват какво НЕ Е трябвало да ставаме хората и ще плашат с мен малките деца . Ще съм нещо като Торбалан. Блейколан , само по себе си звучи , страховито , могъщо и вдъхва респект . Представете си че сте 3 годишно извънземно , което току що си е открило 7мата ръка , 4тият крак и 6тото око , дъвчете нещо с двете си зъбче и казвате че няма да ядете повече . И като ви заплашат с големият лош Блейколан а.к.а аз , няма да ядете ли ?! Барабар с холопроектора ще я погълнете тая холограма , после ще си пиете двете протеинови хапчета и навън да играете на прескочи съседската ограда и се покатери до прозореца на дъщерята. И така и мен е е хванала жегата стига ви глупости. Айде със здраве

Няма коментари: