понеделник, 28 септември 2009 г.

Каквото такова..

Днес ми беше странен ден..пак ме мъчат някви странни сънища и си лягам в 11 с пенсионерите / не че аз не съм / ставам в 8-9 и стоя като таласъм докато и някой друг стане. Отделно харабия тия 4-5 дена главата ми не знам къде е...забравям супер бързо , губя си нишката на мисълта за някви секунди . Този пост беше
1. Фантастичен разказ
2. Присмех над новите правила в училищата
3. Тирада колко мразя МитЮ селския.
4. Какво ли още не бях написал по-горе.
И накрая реших да пиша за... Supernatural. Сериалчето зарибява супер много , има си що-годе готина историйка , и не се оливат с най-различни създания , но пък измислят яки историйки за тези който са били в предишни епизоди. Примерно призраци. Така отдавна не се бях зарибявал по сериал . Ако не сте го гледали и се зарибявате по свръхестествено , пробвайте го , айляче е .
Наистина не мога да синтезирам мисъл дълга над 2 реда
"Любов и кашлица не се крият " късметче от кафе Лаваца :D

1 коментар:

Neeyla каза...

Пич, къде ти е главата? :Р