сряда, 11 ноември 2009 г.

I`ll explain later..

Бах маа му , много несериозен станах по отношение на този блог , как да е , така или иначе не четете много хора , ще ми го простите някак , ако не ще ви почерпя с по 1 захарче.
Та да смятам да пиша за миналото , по-скоро за прегрешенията в миналото. Всеки от нас сигурно има , ако някой ще ми се прави на по-чист от Дева Мария , да ходи в Патагония да се учи на патагонски , само на тоя език ще му повярвам. Не ми е там цялостнна идея обаче. Ако тези грешки не се поправят навреме , имам гадното свойство да се връщат като бумеранг , който трупа право правопрорционално на роденото в Китай население , изминали през тези години. И удря гадно..не силно просто гадно. Праща ви в друго измерение в което Дарт Вейдър всъщност е ценител на икебаната , а Саурон е малко розово слонче , което мечтата му е да подарява цветенца на околните . В този измерение ТИ си супер злодея , свършил най-отвратителното нещо в живота си , иска време да се свикне и все пак не е толкова трудно , ако недей си боже пак избягате от бумеранга , не ми се случвало да удари 2ри път , като стане , ако не ме е блъснал товарният влак или поне малък тир , ще ви кажа какво е чуството .
П.П Начин за подтоговка няма , това си е блиткриг в цялата му красота ^^
П.П 2 . А бе къде е млякото ?

Няма коментари: