четвъртък, 1 юли 2010 г.

Изригнах!

След бая време суша , музата ме цапна точно с финеса на слон в стъкларси магазин . Цялата идея ми дойде от печалният белег насенен ми от една приятелка и който упорито не иска да изчезне *гледа си тъжно към дясната ръка* . Тва че мъжете сме били силният пол си е жив та*ак , тва което жена може да ти го причини...
I Драскат бе да им се незнае и ноктите , толкова белези колкото имам от нокти , тигър не може да ми докара за година в клетка .
II Пък как хапят..после ми разправят че белите акули били страшни , сигурно само женските , мъжките ги е страх от тях.
III Добри са в използването на подръчни средства - цигари ,чаши ,чинии , пепелници , всичко до лопата .
IV Ние братя мъже сме прецакани , понеже жена и с цвете не се удря , а не може винаги да имаме саксия под ръка..
V . После как да спорим с тях , то верно че не може и понеже ние се опираме на логиката , ама все пак.. дано никоя жена не го прочете..

7 коментара:

Анонимен каза...

ооооо, йес ве..аз съм ти вдъхновението...трябва по-често да ти нанасям някакви телесни повреди, за да имаш повече постове...хиххихихи

DarthBlake каза...

По-дяволити , от wordpress , може да се коментира в блогспот, имам тайничко чуство да не ти се вясвам скоро пред очите :Р

Neeyla каза...

Шанс... :Р
Пред моите може обаче, нищо че съм женско. ^^

Morella каза...

Напълно съм съгласна с мнението на Лили ;р ...Абе ,чичо,що не си отбелязал и запалките като смъртоносни оръжия?

Анонимен каза...

по дяволити, а? хаххахах :дд

ми да, и аз не знаех, ама разбрах..о.О

та...ти може да не се вясваш, но пък аз имам за четене цял блог (който всъщност не знам колко е голям) => мога да ти оспамя живота със смислени (или не дотолкова) коментари.

(suuuuun)

DarthBlake каза...

Сил , ти си ме обичаш знам аз ^^ Лекс просто забравих , а да едитвам ме мързи.
Уиуи чети като ти е мерак :Р

أمل каза...

решението е да си носиш саксии в училищната раница ;)